amandablomdahl

Alla inlägg den 8 januari 2013

Av amanda blomdahl - 8 januari 2013 22:33

Hej.

Ligger nu i sängen och kollar på charlie's änglar. Set just denna massor med gånger, dock är denna snart slut.

Jag är så sjuuuukt trött så ska gå och lägga mig nu. Nk för ha det awesome så hörs vi imorgon .

//amandablomdahl

Av amanda blomdahl - 8 januari 2013 22:03

                               

Av amanda blomdahl - 8 januari 2013 21:02

Hej ! 


Jag gjorde faktiskt ett inlägg i morse när jag satt på bussen men det sparades tydligen inte. Så förlåt för deeet. 


Idag va första skoldagen. Väldigt långsaammmmmmm i början men efter ett tag vare okej. 

Efter skolan drog jag med rebecka hem, liter spontant . Men det va awesome. Först gjorde vi inte så mycket, käkade , satt vid datorn och chillade. Hjälpte henne med ett collage till hennes blogg. (finns länkad längre ner på bloggen men om du är lat kommer den här : http://rebeckafaltiin.blogg.se/ ) . 


Mitt internet är så sjukt segt så jag har lust att slänga den i väggen. Men då blir inte min bror glad. För jag sitter vid hans gammla fucking dator och jag hatar den ... :( 


Jag SKA köpa en ny efter min födelsedag som är exakt om 3 veckor. Alltså 21 dagar. Sjuuuukt taggad! 15 år... Shiiiit...... 


Men det va det... :)

//amandablomdahl 

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej!
Jag heter Amanda och går i åttan, så född 1998. Fyller på 29 januari :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Jätte kul och rolig
 fin och kul
 väldigt personlig
 lite för slapp
 tråkig
 ful och jobbig

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

translate

Gästbok , Skriv gärna er blogg !


Ovido - Quiz & Flashcards