amandablomdahl

Alla inlägg under oktober 2012

Av amanda blomdahl - 31 oktober 2012 22:37

Ursäkta för dålig uppdatering idag ! 


Varit för trött och inte orkat . Idag har det inte hänt så mycket , Victoria åkte hem vid halv två och sedan dess har jag kollat på PLL , så nu ska jag börja på avsnitt 13 , shit .. Lite småläsktigt ibland . Men väldigt spännande !! 


När pappa och Hampus kom hem vid 18 tiden kommer pappa och bokstavligen kastar en gigantisk pumpa på mig , haha ! Inte så att jag blev skadad eller så men blev lite överraskad . Hade nämligen skickat ett sms tidigare som det stog - Hej ! Kan inte du köpa en pumpa . En stor och orange.  Och han tog det bokstavligt . Den va GIGANTISK! Så morgon dagens sysla blir att göra den vacker , om ni har tips på hur en pumpa kan se ut kan ni väl länka den ?


Imorgon har jag oxå bestämt mig för att ta några bilder här och där , om det blir fint väder blir det utebilder annars blir det väl ljus , kamin och varmchoklad som gäller , Hösten ska väl vara så ? Mysig och varm . Jag tycker att det är tvärtom , Regnigt , kallt , trist och grått . Är jag den enda ?  Jag vill ha värme och sol , GE MEJ EN VARM SOMMAR! 


Nej men förlåt för att det blev ett sånt sent inlägg . Godnatt och sov super ! 


Kram//amandablomdahl

 

Av amanda blomdahl - 31 oktober 2012 13:58

Hej ! 


Nu sitter jag ensam i soffan , kollar på PLL . Alltså pretty little liars . Faktiskt en bra serie så blir nog min nya drog. 


Victoria åkte hem för en halvtimme sedan , vi hade jätte kul. Kollade på filmer , bla :LoL , the last house on the left och en galen dag i NY . Haha ! Det va kul ! 


Galet trött ! Sitter i min one piece, ruffsig toffs och mascaran långt ner på kinderna ! Får bli en dusch senare !


Är ensam hela dagen , WoopWoop ! FEST ! eller inte , hahha ! Nä jag och ester får mysa ! 


Hoppas ni har en bra dag !

               

Av amanda blomdahl - 31 oktober 2012 00:42

Hej !
Ligger i sängen nu , har Victoria på en madrass nedanför mig !
Kollat på massor med film oh ätit chipps och druckit julmust och smultronsoda !! Jummmmy !

Hörs imorgon . Sov gott huns !

Av amanda blomdahl - 30 oktober 2012 11:27

Hej Hej ! 


Just nu gör jag inte alls mycket . Dricker te och försöker tänka ut en bra serie att börja följa .. Nu när Oth är klar ..

Har ni några tips? 


Helst något i stil med One tree hill . Blev fast direkt .  Ganska seg idag . Trött och inte mycket ork ...

Men ja .... 


C YA<3

//amandablomdahl

       

Av amanda blomdahl - 30 oktober 2012 10:38

Godmorgon allihopa ! 


Sitter i soffan med datorn framför mig . Kollar på "efter tio" på tv4 , snackar om olof palme . Ah .. lyssnar ju inte så mycket precis . Sen äter jag frukost med . Två mackor ligger redan i magen . Nu jobbar jag på en talrik körsbärs fil med björnbär och müsli . Mums ! 

Igår va det riktigt slappt ! Bara film , dock bakade jag ju typ halva dagen . Hehe ! 


Idag blir det städning och sen tror jag att victoria kommer så kollar vi nog på film eller något sånt . 


Men ah , vi hörs senare ! 


           

Av amanda blomdahl - 29 oktober 2012 18:34

Hej ! 


Sitter nu framför datorn och käkar lasange .  Precis blivit klar med mina macarons ! Riktigt jobbiga och svåra att göra . Tog lång tid och tålamod men ah...  goda :)


Jag gjorde mina med mango/björnbär/passionsfrukts kräm i jätte god ! lite mycket smör kanske med ah..


Jag tyckte att dom blev bra iallafall ! 

Victoria kommer imorgon ist för hon va på ikea idag och det känns bättre :) 


Vi hörs imorgon ! 

//amandablomdahl

     

Av amanda blomdahl - 29 oktober 2012 14:39

Hej 


Sitter ner bäddad i soffan med täcke och kudde , och min bror och hans kompis brevid . Kollar på någon action . Mycket skjutande , dödande , tortyr , bomber osv. Hyffsat bra men pontus ligger med fötterna under mitt täcke och dom är iskalla . wä ! Sen snarkar han som fan. Funderat på att sova på natten ? WoopWoop ! 


Ska nog ta mig ner till affären och kolla efter mandelmjöl så jag kan baka macarons . Ska bli intresant för det har jag aldrig gjort innan. Hihih ! Blir antagligen choklad , mango eller hallon . Eller varför inte allihopa ? 


Har ni något annat förslag på smak ? 

 

//amandablomdahl

 

Presentation


hej!
Jag heter Amanda och går i åttan, så född 1998. Fyller på 29 januari :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Jätte kul och rolig
 fin och kul
 väldigt personlig
 lite för slapp
 tråkig
 ful och jobbig

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

translate

Gästbok , Skriv gärna er blogg !


Ovido - Quiz & Flashcards