amandablomdahl

Alla inlägg under september 2012

Av amanda blomdahl - 30 september 2012 16:04

                                                       

Av amanda blomdahl - 30 september 2012 13:05

Kärlek ....... Vad finns det att säga ? 


Alla tar kärlek på olika sätt ... 

Jag tänker inte skriva om vad jag tycker vad kärlek är för det finns så mycket kärlek kan vara . Till ett djur , till en vän, till en kille , till en tjej , till en sak , till ett land , till en affär , till ett lag . Allt är kärlek , på olika nivåer . 

Det jag tycker är kärlek tycker kanske någon är något helt annat . Det går bara inte att förklara . Det är en känsla , ingne hobby . Lek inte med den . För då slutar det med att du själv blir sårad . 


   

 

Dag 1 – Presentera mig själv  

Dag 2 –Dig och dina vänner i bilder
Dag 3 – Kärlek
Dag 4- Husdjur
Dag 5 – Min bästa vän
Dag 6 – En ny bild på dig själv och 10 faktan
Dag 7 – Mitt liv
Dag 8 – I min handväska
Dag 9 – Mina syskon
Dag 10 – Min favorit i garderoben!
Dag 11 – En bild på dig förra året och en från idag
Dag 12 – Mina rädslor
Dag 13 – Något du älskar
Dag 14 – Värsta dagen i mitt liv
Dag 15 – Mitt favoritminne
Dag 16 – Det här får mig att må bättre
Dag 17 – Min barndom
Dag 18 – Betydelsefulla låtar
Dag 19 – En favorit
Dag 20 – Det här saknar jag
Av amanda blomdahl - 30 september 2012 12:13

hej , förlåt för den kassa uppdateringen . 


Kan inte säga att jag inte har haft tid , för det har jag .. men orken finns inte där . 


Idag händer nog inte så mycket , åker väl hem vid kvällen... Sitter hos pernilla just nu . Va och shoppade igår med pappa och dom . Blev några bra köp . Bla . Skinjacka, tröja , strumpor , bok , toffsar osv . 


Senaste veckan har jag nördat one tree hill totalt ! Innan veckan börja va jag på S02E02 nu är jag så S03E13 ... hahah ! 

Men det är ju gött..... Är trött som fan . Men ah...  ha det bra ! 


dag 3 kommer snart ! 


//amandablomdahl . 

                     

Av amanda blomdahl - 28 september 2012 22:49

Orkar inte skriva nu , lägger in lite bilder istället :)

Av amanda blomdahl - 28 september 2012 10:57

hej !


Sitter i datasalen med klassen och ska söka fakta om pappersbruk . Kul kul!


HAHAHAHAH!


Pusshej !  

Av amanda blomdahl - 24 september 2012 17:11

 

ANDREA OCH HENNES MAJS 

  

ANDREA OCH JOSEFIN

 

FELICIA 

 

ELLI 

JOSEFIN OCH ELLI

 

 

MAJA OCH JOSEFIN

 

CAJSA OCH JAG

 

JENNY

 

JAG OCH VICTORIA

 

JAG OCH VICTORIA

  

JENNY OCH ALICE

 

 

Dag 1 – Presentera mig själv  

Dag 2 –Dig och dina vänner i bilder
Dag 3 – Kärlek
Dag 4- Husdjur
Dag 5 – Min bästa vän
Dag 6 – En ny bild på dig själv och 10 faktan
Dag 7 – Mitt liv
Dag 8 – I min handväska
Dag 9 – Mina syskon
Dag 10 – Min favorit i garderoben!
Dag 11 – En bild på dig förra året och en från idag
Dag 12 – Mina rädslor
Dag 13 – Något du älskar
Dag 14 – Värsta dagen i mitt liv
Dag 15 – Mitt favoritminne
Dag 16 – Det här får mig att må bättre
Dag 17 – Min barndom
Dag 18 – Betydelsefulla låtar
Dag 19 – En favorit
Dag 20 – Det här saknar jag
Av amanda blomdahl - 24 september 2012 16:05

Hej ! 


Kom hem från skolan för ett tag sen . Sitter och kollar färdigt på Alvin och gänget 3 hahah . Så jobbiga röster ^^

men aja....vad ska man göra ;)  


Inte hänt mycket idag. Segt ................   Men ja ....... här kommer lite bra låtar :D


Av amanda blomdahl - 23 september 2012 15:19

Hej igen . 

Har inget att göra så jag slänger in lite filtips här på bloggen . Har ni sett någon bra film ? Kommentera gärna ! 


Skräck :


Jag tycker att SAW filmerna är jääättee bra ... Men några säger att dom inte räknas som skräck , men det gör dom...


Julias ögon, Den är bra , minus för att den är på italenska ....


Sen gillar jag oxå Last house on the left .. Jätte spännande ! 


En annan bra skräck är I spit on your grave . Riktigt ryslig , skit bra !


Thriller:


Taken , men den är lite mer action, krimenal ...


Hanna... Den är sååå grym ! 


Barn :


En av som bästa barn filmerna är Monster inc . Den är awesome ! 


En annan är The lorax , rolig ....


Aristo cats är den bästa som har gjorts ... dåligt ljud bara ...



Komedi :


The dictator ... Den är såååå rolig ! Dock väldigt rasisktisk


Alla american pie filmerna är helt sick ! 


Sen gillar jag grown ups , älskar adam sandler! 


En jätte rolig film är Bridemaids , kanske lite tjejig , men den är såå rolig ! 


Oc det sista filmtipset för idag är ..... Sex and the city 1 o 2

Presentation


hej!
Jag heter Amanda och går i åttan, så född 1998. Fyller på 29 januari :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Jätte kul och rolig
 fin och kul
 väldigt personlig
 lite för slapp
 tråkig
 ful och jobbig

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

translate

Gästbok , Skriv gärna er blogg !


Ovido - Quiz & Flashcards