amandablomdahl

Direktlänk till inlägg 6 januari 2013

Panikångest.

Av amanda blomdahl - 6 januari 2013 15:13

Hej ! 


Sitter i sängen med ester och MIN dator i knät. Fattar ni ? Första gången på över ett halvår jag ens startat min egna dator. Och det finns ju en anledning till det. Vill bara slänga den iväggen, Den hackar och suger . Jag hataaaaaaaar den!  Därför ska jag köpa en ny. Men jag har ingen aning om vilken dator jag vill ha. En som funkar, är snabb och som går att blogga på osv.  Haha , åh . 


Förlåt att det blev ett så sent inlägg idag men jag vaknade vid ett och hoppade in i duschen då så hoppa ur duschen vid halv två kanske . Och du va min farfar och hans sambo här så vi fikade lite. Sen gick jag upp på mitt rum och kollade på "date movie", vill bara säga att den är så sjukt kass ! Riktigt dålig är den. Haha , har sett den över 10 gånger och hatar den. Vet inte ens varför jag kollade på den. Nu kollar jag iallafall på jersey shore. Drama queens. Haha , det är oxå ganska dåligt , man tycker synd om dom för att dom är så dumma.  


Oj, skolan börjar på tisdag. Det är inget jag är taggad för. Har vart så sjukt trött sen jag kom hem från lägret. Skulle kunna sova tills sommaren. Åh.. 


Ikväll skriver jag vinnaren till veckans blogg.  Good luck. Va med o tävla ! 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av amanda blomdahl - 15 januari 2013 22:42


Kolla min nya blogg babies!‎     * Film * Efter skolan * Göteborg med... * Konfa   http://amandablomdahl.devote.se/     ...

Av amanda blomdahl - 10 januari 2013 18:45


Hey partyyyyyy peopleeeeeeeeeee !    För er som har missat det så har jag skaffat en ny blogg som jag bloggar varje dag på . Så om du fortfarande vill fortsätta läsa det jag skriver så är det nästan lika dant fast på en annan sida. Kolla in det i...

Av amanda blomdahl - 9 januari 2013 21:26


Hej my true followers.    Nu är det så att jag har gått och skaffat en ny blogg så det är bara att börja följa den istället :)  Den ser lite fucktup ut nu men hoppas den blir bättre med tiden. Ni får stå ut !  Här kommer den : http://amandabl...

Av amanda blomdahl - 9 januari 2013 16:13

Hej ! Idag va jag inte i skolan pga magont. Helt insane , kunde inte sova i natt för att jag hade så sjukt ont, sen håller jag på att bli förkyld igen, inte bra alls ! Så jag hade sovmorgon idag , sen käkade jag frukost- mackor med nutella......

Av amanda blomdahl - 9 januari 2013 13:56


Hejsan.    Jag funderar på att byta ifrån bloggplatsen helt och hållet till Devote istället.  Bloggplatsen är lite B.. Sen är det så långt att skriva... Haha lat..  Jag kommer inte ta bort denna bloggen ifall jag ångrar mig och vill gå tillba...

Presentation


hej!
Jag heter Amanda och går i åttan, så född 1998. Fyller på 29 januari :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Jätte kul och rolig
 fin och kul
 väldigt personlig
 lite för slapp
 tråkig
 ful och jobbig

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

translate

Gästbok , Skriv gärna er blogg !


Ovido - Quiz & Flashcards