amandablomdahl

Alla inlägg den 5 januari 2013

Av amanda blomdahl - 5 januari 2013 23:18

Hejsan!

Nu ligger jag i sängen och kollar på due date , hade tänkt att ha filmmarathon med mig själv. Med tanke på att ingen annan vill det. Hahaha , nej men ja ..

Dock är jag så sjukt trött och har väldigt ont i huvudet så kanske bara blir denna filmen om jag inte hinner somna , who knows ?

Imorgon kanske jag drar in till Borås och träffa min kära mor , kanske fika och göra lite fönster shopping som vi kallar det :) hiehie..

Godnatt babes ;*
//amandablomdahl

Av amanda blomdahl - 5 januari 2013 20:00

hej . 


Sitter i min brors rum och chillar, lyssnar på musik osv. 


Dagen idag har varit sjukt seg , jag har varit sjukt seg. Inte haft något att göra så jag har typ sovit hela dagen, haha. Men ja.. Imorgon får vi se vad som händer, det är söndag så pernilla och filippa ska åka hem. Kanske blir att kolla på någon film eller dra hem till någon eller något liknande.  Hellst vill jag åka och shoppa men alla mina pengar ligger i en burk som inte går att öppna. Eller jo det går men inte utan att göra sönder den, och det vore ju synd...

Haha , åh ... 


Jag ska iallafall utsee "veckansblogg" imorgon. Glömt att anmäla dig ? Gör det här : 

http://amandablomdahl.bloggplatsen.se/2013/01/05/9259322-veckans-blogg/


Jaja , nu ska jag fortsätta med att göra ingenting :D 


Ciao //amandablomdahl

 

Av amanda blomdahl - 5 januari 2013 15:07

Hej ,

Nu har jag bestämt att jag ska ha en tävling och priset blir att jag länkar vinnarens blogg i ett inlägg. 


Reglerna är lätta , kommentera "jag är med". Och länka bloggen. För större chans att vinna gilla :  http://www.facebook.com/Amandablomdahlbloggplatsense?ref=hl 


 


Av amanda blomdahl - 5 januari 2013 14:06

         

Av amanda blomdahl - 5 januari 2013 13:56

Hejj ! 


Just nu sitter jag nere i köket med datorn och ska fixa mat. 

Blir thaimat här, kokosmjölksgryta med wok och kykling. Mums ! 


Annars är det inte så mycket som händer idag.  Mest chilla och bara ta det lugnt, kanske ut och gå eller något senare. Jag har inget nyårslöfte direkt men några saker ska jag fixa till nästa år. tex. jag ska försöka få en kropp jag är nöjd med till sommaren. Det är endå ganska gött att kunna gå i bikini utan att skämmas på sommaren.... Men det är inte att jag hatar min kropp det är bara att det finns små saker man stör sig på , men det har ju alla :) En annan sak är att jag ska sluta slösa pengar,  för jag köper saker som jag lixom inte behöver men ah. 


Har ni några nyårslöften ? 


//amandablomdahl

   

Av amanda blomdahl - 5 januari 2013 12:27

God morgon eller vad man kallar det vid denna tiden . 


Idag har jag inte hunnit med så mycket för jaf vaknade nästan precis. Eller nja.. för ett tag sedan. Jag har gjort iordning mig, käkat frukost och nu ligger jag i sängen igen. Kollar på Grown ups ,  jag såg den igår med pappa men lika bra att ha på den igen, för den är tvär bra! 


Pernilla och Filippa kommer senare idag, blir väl mest att softa idag. Pappa håller på att "renovera" ett rum i huset så det ser förjävligt ut... haha !  

//amandablomdahl



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej!
Jag heter Amanda och går i åttan, så född 1998. Fyller på 29 januari :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Jätte kul och rolig
 fin och kul
 väldigt personlig
 lite för slapp
 tråkig
 ful och jobbig

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

translate

Gästbok , Skriv gärna er blogg !


Ovido - Quiz & Flashcards