amandablomdahl

Alla inlägg den 6 januari 2013

Av amanda blomdahl - 6 januari 2013 18:29

Vinnaren av "veckansblogg" är : 

*

*

*

*

*

*

*

Grattis :

http://juliiajonnas.devote.se/


 




Av amanda blomdahl - 6 januari 2013 18:14

Hej igen. 


Ligger fortfarande i sängen vilket jag har gjort hela dagen. Ska ut och gå med Pappa osv om en liten stund för att piggna till lite. Ester ligger vid mina fötter och sover. Så söt är hon, haha så fet och go är hon. 


Imorgon ska jag åka in till borås och möta pappa för att fixa ett par byxor till skolan, kan bli nice. 

För mina mörkgråa är trasiga och för stora, mina svarta är för stora och är i tvätten, mina jeans är för små. Så dom enda som passar är mina militärgröna "boyfriend" byxor.. Älskar dom grovt men dom matchar inte dirket till alla kläder , därför vill jag ha ett par svarta . Finns två par jag har kollat på på gina , får se vilka det blir. 


     

Av amanda blomdahl - 6 januari 2013 15:13

Hej ! 


Sitter i sängen med ester och MIN dator i knät. Fattar ni ? Första gången på över ett halvår jag ens startat min egna dator. Och det finns ju en anledning till det. Vill bara slänga den iväggen, Den hackar och suger . Jag hataaaaaaaar den!  Därför ska jag köpa en ny. Men jag har ingen aning om vilken dator jag vill ha. En som funkar, är snabb och som går att blogga på osv.  Haha , åh . 


Förlåt att det blev ett så sent inlägg idag men jag vaknade vid ett och hoppade in i duschen då så hoppa ur duschen vid halv två kanske . Och du va min farfar och hans sambo här så vi fikade lite. Sen gick jag upp på mitt rum och kollade på "date movie", vill bara säga att den är så sjukt kass ! Riktigt dålig är den. Haha , har sett den över 10 gånger och hatar den. Vet inte ens varför jag kollade på den. Nu kollar jag iallafall på jersey shore. Drama queens. Haha , det är oxå ganska dåligt , man tycker synd om dom för att dom är så dumma.  


Oj, skolan börjar på tisdag. Det är inget jag är taggad för. Har vart så sjukt trött sen jag kom hem från lägret. Skulle kunna sova tills sommaren. Åh.. 


Ikväll skriver jag vinnaren till veckans blogg.  Good luck. Va med o tävla ! 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej!
Jag heter Amanda och går i åttan, så född 1998. Fyller på 29 januari :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Jätte kul och rolig
 fin och kul
 väldigt personlig
 lite för slapp
 tråkig
 ful och jobbig

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

translate

Gästbok , Skriv gärna er blogg !


Ovido - Quiz & Flashcards