amandablomdahl

Alla inlägg under augusti 2012

Av amanda blomdahl - 31 augusti 2012 18:32

Hej ! 

sitter här hos min kompis alice . Vi ska snart gå in till Herrljunga och dra till SMU . TÅRT

 BAKNING . HAHAH



haha . Förlåt för att jag inte gjorde något inlägg igår . Jag låg på sjukhuset eftermiddag/kväll och vårdcentralen halva dagen så hade inte tid. Men nu gör jag ett ! 

Bli inte oroliga över att jag va på sjukhuset . Det va tydligen inget allvarligt . Fick bara jävligt ont i min rygg så jag åkte och kolla upp det sen blev jag skickad till borås . Jaja. Kul vare inte iallafall ...  Sen har jag inte gjort så mycket . Typ slappat . Parken i morgon med några brudar . Sjukt kul kommer det bli . Kolla på björn rosenström ! IIIIH ! 

Tagga Tagga Tagga Tagga Tagga Tagga Tagga Tagga Ta
gga Tagga Tagga Tagga Tagga Tagga Tagga Tagga Tagg
a Tagga 


pusshej ! 

//amandablomdahl

            

 

Av amanda blomdahl - 29 augusti 2012 21:43

Hej !

Ligger i sängen och ska sova . Kollar på fotboll men ska sova nu. Min magen och rygg gör så ont så jag kan dö . Om har så ont i morgon går jag inte till skolan . Lite synd , har fotbollsträning i morgon. Och om jag inte är på den kanske jag inte får spela matchen på söndag . Men får se vad kroppen vill. Gör inget som gör så det gör ondare .. Helvete vad ont det gör ! :'(

Godnatt babe :*

//amandablomdahl

Av amanda blomdahl - 29 augusti 2012 17:54

Hej ! Sitter här bloggar i min säng . Sitter och kollar på 2½ men . Ska snart ta ett bad . 


Haha usch va drygt det lät . Men jag ska faktiskt snart bada . Ska bara skriva fädigt . Jag har så ont i min rygg och mage . Tror jag inte har ätit så bra denna veckan så där har vi anledningen till magontet , Sen har jag nog sträckt mej i ryggen så ska slappa lite nu . Som jag alltid gör . Men jag tränade lite förut . Dansade i en timme och motionscyklade i 15 min i 30km/h . svettiiiiigt . Shit vad ont jag har ! nä detta går inte . Jag gör ett inlägg sen . Pusshej ! 


//amanda 

 

.

Av amanda blomdahl - 28 augusti 2012 20:47

 

Av amanda blomdahl - 28 augusti 2012 20:15

Jag har inte en fantastisk figur eller en platt mage.
Jag är långt ifrån att betraktas som en modell men, jag är jag.
Jag äter mat.
Jag har kurvor.
Jag har mer fett än jag borde.

Jag har ärr eftersom jag har en historia.
Vissa människor älskar mig och några hatar mig.
Jag har gjort bra.
Jag har gjort illa.
Jag är slumpmässig och galen.
Jag låtsas inte vara någon jag inte är.
Jag är den jag är, kan du älska mig eller inte.
Jag tänker inte ändra på mig!
Och om jag älskar dig, gör jag det med hela mitt hjärta!
Jag gör inga ursäkter för det som jag är ....
 
 
Av amanda blomdahl - 28 augusti 2012 18:18

Hej! 


Hur är det med er då ? Med mig är det bara bra . Kom precis hem från Herrljunga , har varit med Vilma, Lucas och Rasmus . Det va väll kul . Egentligen skulle jag och Vilma bara va men sen kom killarna så vi gick runt i herrljunga tillsammans . Japp , dom kom när jag och Vilma precis hade fikat fördigt för vi tog en liten "catch up fika" .  Blev en bakelse med cola , vilma tog en lika dan fast med varm choklad istället .. hihi    


Ska egentligen va på träning nu men jag har många aledningar till att jag inte är där , jag kom precis hem , jag har ont i magen , jag har läxor och jag måste städa . hihih.  Nu har jag tråkigt , sitter och dunkar greyhound , haha. 


Puss hej ! <3


//amandablomdahl

 

Av amanda blomdahl - 28 augusti 2012 07:10

Hej!
Sitter på sängen och kollar på roboten Bob eller rob eller något . Precis fixat klart mig och käkat en macka . Blir att stanna kvar i Herrljunga efter skolan och träffa min älskling. Saknar dej sjukt ... Lägger ut bilder sen :)

Är seriös så trött att jag skulle kunna somna och aldrig vakna igen . Haha ! Idag har vi hemkunskap oxå ! Så jävla kul . Förra tisdagen kunde jag inte sluta skratta ! Men puss hej !

//Amandablomdahl

Presentation


hej!
Jag heter Amanda och går i åttan, så född 1998. Fyller på 29 januari :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Jätte kul och rolig
 fin och kul
 väldigt personlig
 lite för slapp
 tråkig
 ful och jobbig

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

translate

Gästbok , Skriv gärna er blogg !


Ovido - Quiz & Flashcards