amandablomdahl

Alla inlägg den 4 januari 2013

Av amanda blomdahl - 4 januari 2013 21:56

Hej . 


sitter i sängen och ska gå ner och kolla på grown ups med pappa. Käka chips, granatäpple och nybakta cookies. Lovely! 


Jag är sjukt trött så jag bloggar mer imorgon. puss :* 

           

Av amanda blomdahl - 4 januari 2013 17:43

Hejsan... 


Nu har jag bestämt mig för att städa mitt rum för det ser ut som det gör. Bra musik får hålla mig sällskap  ! 



       

Av amanda blomdahl - 4 januari 2013 16:06

                                             

Av amanda blomdahl - 4 januari 2013 15:10

Hejsan. 


Ligger nu i sängen och chillar. Kollar nu på Simpsson , för att det inte finns något annat att se på. 

Men nu ska jag troligtvis kolla på några avsnitt av gossip girl.  Innan har jag kollat på one tree hill , men jag kollar på swefilmer och då finns inte säsong 8-9 så ska kolla på dem någon annan gång, sen har jag kollat på pretty little liars. Men det avsnitt S03E14 finns inte på swefilmer heller.  Men hörde att det kommer ut ca 8 januari , får hoppas på det ! 


Iallafall, idag hade jag planerat på att packa upp , städa rummet och baka. Det enda jag har gjort idag är lagat mat och kollat på tv.  Haha ! Känner mej så sjukt lat. Kanske blir att åka till göteborg idag eller imorgon annars kommer pernilla och filippa hit. Tror jag iallafall. Hehe ! 


Vill ni ha bilderna från särna lägret ?   De kommer i ett annat inlägg ! 


Vi ses och hörs! (bilder från i julas kommer oxå)


//amandablomdahl

               

     

   


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej!
Jag heter Amanda och går i åttan, så född 1998. Fyller på 29 januari :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Jätte kul och rolig
 fin och kul
 väldigt personlig
 lite för slapp
 tråkig
 ful och jobbig

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

translate

Gästbok , Skriv gärna er blogg !


Ovido - Quiz & Flashcards