amandablomdahl

Direktlänk till inlägg 16 augusti 2012

Sleepy beauty?

Av amanda blomdahl - 16 augusti 2012 01:07

Vakna?
Klockan är lite över 1 och jag kan inte sova , så jag tänkte skriva av mig lite . Som lite självbiografi ;)

Jag heter Amanda , jag föddes 29 januari 1998 på Borås bb . Min mamma heter carina och är 39 år gammal och min pappa Niclas är 44 i år . Jag har en storebror som är 17 , han heter Hampus. Jag bor i annelund hos min pappa , min mamma bor i Borås , jag är där ca varannan helg . Lite då och då :) Jag går i skola i Herrljunga , en skola som heter Altorp. Jag har en katt som heter Ester och en kanin som heter Sune . Mina två älsklingar . För tillfället är jag singel . Men vem vet vad som händer ? ;) haha , mina bästa vänner heter Alma mattsson och Vilma andersson . På fritiden brukar jag spela fotboll, träna , kolla på film, baka , scouter och fotografera . Bilder jag tar , tar jag med min mobil, iPhone 4s eller min kamera , Canon eos 500D. Min favorit film är taken. Jätte bra film! Sen gillar jag saw filmerna oxå. Favorit låt just nu är satisfied med Aranda . Jätte bra band ! Mitt favorit klädesplagg är mjukisbyxor eller tjocktröjor . Och man får inte glömma , min älskade onepiece ! Ah .. Jag älskar ostbågar och choklad ! Min favorit mat är tacos !

Ja ... Om jag har glömt något ni vill veta så är det bara att fråga på !

//amandablomdahl

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av amanda blomdahl - 15 januari 2013 22:42


Kolla min nya blogg babies!‎     * Film * Efter skolan * Göteborg med... * Konfa   http://amandablomdahl.devote.se/     ...

Av amanda blomdahl - 10 januari 2013 18:45


Hey partyyyyyy peopleeeeeeeeeee !    För er som har missat det så har jag skaffat en ny blogg som jag bloggar varje dag på . Så om du fortfarande vill fortsätta läsa det jag skriver så är det nästan lika dant fast på en annan sida. Kolla in det i...

Av amanda blomdahl - 9 januari 2013 21:26


Hej my true followers.    Nu är det så att jag har gått och skaffat en ny blogg så det är bara att börja följa den istället :)  Den ser lite fucktup ut nu men hoppas den blir bättre med tiden. Ni får stå ut !  Här kommer den : http://amandabl...

Av amanda blomdahl - 9 januari 2013 16:13

Hej ! Idag va jag inte i skolan pga magont. Helt insane , kunde inte sova i natt för att jag hade så sjukt ont, sen håller jag på att bli förkyld igen, inte bra alls ! Så jag hade sovmorgon idag , sen käkade jag frukost- mackor med nutella......

Av amanda blomdahl - 9 januari 2013 13:56


Hejsan.    Jag funderar på att byta ifrån bloggplatsen helt och hållet till Devote istället.  Bloggplatsen är lite B.. Sen är det så långt att skriva... Haha lat..  Jag kommer inte ta bort denna bloggen ifall jag ångrar mig och vill gå tillba...

Presentation


hej!
Jag heter Amanda och går i åttan, så född 1998. Fyller på 29 januari :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Jätte kul och rolig
 fin och kul
 väldigt personlig
 lite för slapp
 tråkig
 ful och jobbig

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

translate

Gästbok , Skriv gärna er blogg !


Ovido - Quiz & Flashcards